iskambilden köprüler

İskambilden Köprüler 2004'te Sarphan Uzunoğlu ve Mehmet Eren Acararıcın tarafından kuruldu. Site 2007'ye kadar birçok yazara ve yüzlerce yazıya ev sahipliği yaptı.

Şimdi ise buna zamanın ardından bir araya gelip, kaptanların gemiyi terk etmediğini göstermek adına, daha farklı yaşanmışlıkları yazmak için kepenkleri tekrar açıyor.

2004 model köprü'yü ziyaret ettiniz mi?

su & mea

15 Temmuz 2009 Çarşamba

Dudak Payı

Dudak payı bırakıyorum her yatağın kenarında

Soğursa içemezsin biliyorum diye bir battaniye oldum,
giriyorum soğuk gecelerde koynuna.
Ne garip ki bir yaz gecesi üşümek yazıyorum,
Çay kaşığının boş bardaktaki hüznü belki bu
Hafif ılık ve soğumuş çayın çoktan içilmiş yerlerinde kalan yanı
Oysa biliyorsun bir çay içimi kadar bile vaktimiz yok şimdi.
Üşümek ne garip kelime, sıcağı dudaklarında tattığım bu yaz akşamında
ve dudakların ne güzel, bir şiiri ele geçirmişler,
gün doğumundan, gün batımına.

0 yorum:

 
Elegant de BlogMundi