iskambilden köprüler

İskambilden Köprüler 2004'te Sarphan Uzunoğlu ve Mehmet Eren Acararıcın tarafından kuruldu. Site 2007'ye kadar birçok yazara ve yüzlerce yazıya ev sahipliği yaptı.

Şimdi ise buna zamanın ardından bir araya gelip, kaptanların gemiyi terk etmediğini göstermek adına, daha farklı yaşanmışlıkları yazmak için kepenkleri tekrar açıyor.

2004 model köprü'yü ziyaret ettiniz mi?

su & mea

8 Eylül 2008 Pazartesi

Sevgiliye Son Şiir Denemeleri -1-

Her şeyi söyledim

Her şeyi söyledim ve bitti.

Hiçbirşey yok artık

Ne söylenecek,

Ne yapılacak

hiçbirşey kalmadı.

Ne kurumayan gözyaşı var.

Ne de gizli kapaklı,utangaç itiraflar.

Hepsi bu andan itibaren,bitti.

Belki "yanlışlıkla" okursun hayaliyle yazdığım

Aşk dolu şiirler yok dahi.

Kalemim son kez yazıyor sana

Daha fazla ağlamanın,yalvarmanın

Yararı yok.

Dermansız satırlarda

Olamazdı.

Olacağı da yoktu zaten.

Ben kurdum her şeyi

ve ben bozuyorum hayallerimi şimdi.

Nazikçe okşadığım resmini

Albüme kaldırdım

Hatırlamaya değecek

Sayısız şeyin arasında artık

Tüm kalplerimi geri aldım

İsminin yanındaki ve

İsimsiz bir kutuya kaldırdım.

Çaresizlikten çıktı artık bu beden

Bu ruh başka denizlerin kalbinde.

Çaresizliğim geçti artık

Gayri kabulleniş var
02-05

0 yorum:

 
Elegant de BlogMundi