iskambilden köprüler

İskambilden Köprüler 2004'te Sarphan Uzunoğlu ve Mehmet Eren Acararıcın tarafından kuruldu. Site 2007'ye kadar birçok yazara ve yüzlerce yazıya ev sahipliği yaptı.

Şimdi ise buna zamanın ardından bir araya gelip, kaptanların gemiyi terk etmediğini göstermek adına, daha farklı yaşanmışlıkları yazmak için kepenkleri tekrar açıyor.

2004 model köprü'yü ziyaret ettiniz mi?

su & mea

16 Eylül 2008 Salı

Sevgiliye son şiir denemeleri-2

Taşıyamıyorum artık

Git zahir.

Sevmeye çalışmak zor gelir oldu

git.

Kimbilir nerede şimdi yazdıklarım,

bu sararmış kağıtlardan başka.

Hissedemiyorum artık, git.

Bende suç

eğer suçsa

Bende kabahat

Hislerimi hatırlayamamaksa

kayboldular nefsimin ardında

yoklar artık kuru sözlerden başka.

Üzgünüm güzelim.

Yalana kurur oldu sözlerim

Git.

Öyle sevmiştim ki seni

Öyle şeyler etti ki bana sevgim

Nefes nefeseyim artık

Terliyim öpmeyeyim

Git

Anlardın değil mi sen sevgiden

Sevgiliden

Paylaşırdın hani hatayı, iltifatı.

Bak tek başımayım artık

Hatamla, lütfumla

Sen de beklemişsin besbelli

Yıkılsın bu koca çocuk

Bir omuzdu yaslanacak beklediğim,

İtmez avuçlardı ısıtan titrek ellerimi.

Artık yalnızca ben ve soğuk

Git

Güzel dileklerim vardı sana

Dondular.

Tatlı tebessümler gamzeli,

Kayboldular.

Hep haklıydın güzelim

Şimdi bileğinin hakkıyla git.

Ne çok önemsemişsin haklı olmayı

Allah bahşetmiş, çok akıllısın

Şimdi al mantığını masamdan

Ve git

Sayende öğrendim belki

Bencilliği

Hakkımı savunmayı, tuttuğumu koparmayı

Gerçekleri bas bas bağırmayı

Eksik olma

İyi eğittin beni

Ver kanaat notumu

Dön arkanı, git.

Yetti patronluğun

Yetti ezer sevgin,

Çok üstünsün

Yaradan bozmasın,

Benden uzak

O'na yakın

Git.

10-07

0 yorum:

 
Elegant de BlogMundi